The World Beyond BetterMost > Anything Goes
The Studs 'n Spurs Bar & Grill
ifyoucantfixit:
Hey gang what kind of money do you take here,,good ole green
backs or some special script....?
MaineWriter:
--- Quote from: Sheriff Roland on February 22, 2007, 08:18:13 pm ---Des morceaux? C'est peut-être des tacos que tu désires manger? je n'ai pas tout à fait compris ta commande, Leslie. Et quelle sorte de bière t'intéresse ce soir?
--- End quote ---
Les taco chips? Je ne connais pas le mot pour "chips." Pour la bière, Moosehead me plait...ou peut etre vous avez "on tap."
Merci mille fois, Monsieur, vous etes tres bon...
(I apologize for the missing accents and so on, I don't have them on my computer... Tant pis!)
Sheriff Roland:
--- Quote from: ifyoucantfixit on February 22, 2007, 09:50:15 pm ---
Hey gang what kind of money do you take here,,good ole green
backs or some special script....?
--- End quote ---
Humm, never worried about that one before - Guess we only accept cyber money - cause if'n ya check every post so far, yer not likely ta find a lot a talk a money.
Ya here ta wet yer whistle, Janice or would ya like ta have sumthin ta eat?
MaineWriter:
--- Quote from: Lucise on February 22, 2007, 08:42:58 pm ---I dare not mention the things Ro has been saying about ya!
:-X :-X
I kid Marl, you are one of his favorites! 8)
The Sheriff is just gushing about how much of a special customer Leslie is ..
--- End quote ---
Ha ha well Leslie eats here three times a day...then comes back for snacks! Elle parle francais, aussi, Le shérif aime celal
Sheriff Roland:
--- Quote from: MaineWriter on February 22, 2007, 09:53:21 pm ---Les taco chips? Je ne connais pas le mot pour "chips." Pour la bière, Moosehead me plait...ou peut etre vous avez "on tap."
Merci mille fois, Monsieur, vous etes tres bon...
(I apologize for the missing accents and so on, I don't have them on my computer... Tant pis!)
--- End quote ---
Personellement, je ne crois pas que c'est nécessaire d'avoir un mot substitu pour "chips". Alors je t'apporte des tacos, et un chopine de Moose Head, tout de suite.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version